ساره

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

خرید دوربین ای پی
بازدید : 146

اجزای دوربین مداربسته تحت شبکه به طور کلی اجرای یک سیستم مداربسته شبکه به چند دسته تقسیم می شود که آن ها را نام می بریم: خرید دوربین ای پی کالابست که برای تصویر برداری می باشد دستگاه NVR که وظیفه ی آن دریافت اطلاعات تصاویر و سپس پردازش بر روی آن ها هارد دیسک که وظیفه ی آن ذخیره ی تصاویر می باشد سوئیچ شبکه که در واقع نقش پیاده سازی شبکه ای از دوربین ها را بر عهده دارد پاور یا منبع تغدیه که وظیفه ی آن برق رسانی به دوربین ها می باشد کابل شبکه که در کل نقش انتقال دهنده ی اطلاعات تصاویر از دوربین ها به دستگاه را دارد کابل برق در صورتی که دستگاه NVR قابلیت POE نداشته باشد برای برق رسانی به دوربین ها استفاده می شود انواع دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین های مداربسته IP انواع مختلفی دارند که از جمله این ها می توان به دوربین های دام تحت شبکه، دوربین بولت، دوربین های اسپیددام یا PTZ و …. اشاره کرد که در متن زیر شما را  با هر یک از این دوربین ها آشنا می کنیم. دوربین مداربسته دام: بدنه این دوربین ها گنبدی شکل می باشند و معمولا شکل زیبا تری نسبت به دوربین های دیگر دارند که همچنین مخصوص نصب بر روی سقف می باشند. دوربین مداربسته بولت: این دوربین ها شبیه به یک استوانه می باشند و مخصوص نصب در محیط های بیرونی و بر روی دیوار است. دوربین اسپید دام: این دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه، قابلیت زوم اپتیکال و دیجیتال را دارند که این نوع از دوربین ها جزو دوربین های با تکنولوژی پیشرفته می باشند. نوع لنز دوربین مداربسته تحت شبکه به طور کلی دو نوع لنز در دوربین های مداربسته آی پی به کار رفته که یکی از آن ها لنز ثابت و دیگری لنز متغیر یا وریفوکال می باشند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم. لنز ثابت به نوعی از لنز ها گفته می شود که فاصله یلنز کانونی آن ها همیشه ثابت است و تغییر نمی کند. هر چقدر که فاصله ی کانونی لنز دوربین مداربسته کمتر باشد وسعت دید دوربین بیشتر می شود. مورد دیگر لنز متغیر یا وریفوکال می باشد که فاصله کانونی لنز در آن ها قابل تغیر می باشد و شما به صورت دلخواهتان می توانید فاصله ی کانونی  لنز را تغییر دهید. فروشگاه کالا بست انواع دوربین مدار بسته IP (CCTV IP CAMERA) را به صورت عمده و جزئی عرضه می نماید و همواره تلاش نموده تا با افزایش فروش دوربین ای پی کالابست قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده تا خرید مشتریان را مقرون به صرفه نماید. بهترین دوربین تحت شبکه ارزان را از کالا بست بخواهید.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 7 دی 1401 ساعت : 21:42

خرید پکیج دوربین مدار بسته
بازدید : 164

شما می توانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید پکیج دوربین مداربسته مناسب خود را بیابید؛ از انواع دوربین های ارزان قیمت گرفته تا مدل های میان قیمت و حتی گران تر. عوامل موثر بر قیمت پکیج دوربین شامل موارد زیر می گردد: تعداد دوربین ها کیفیت و رزولوشن دوربین ها تعداد کانال ورودی و خروجی دستگاه ضبط کننده برند سازنده تکنولوژی به کار رفته در ساخت دوربین یک نکته مهم در رابطه با خرید پکیج دوربین مداربسته اینکه دستگاه ضبط کننده شامل هارد اینترنال نمی گردد. مدت زمان ضبط تصاویر کاملا به خود شما و درخواست شما بستگی دارد، بنابراین نمی توان یک هارد ثابت را برای پکیج ها در نظر گرفت و می بایستی آن را جداگانه تهیه کنید. پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه کالابست یک پک آماده برای کسانی است که آشنایی زیادی با دستگاه های مدار بسته ندارند و نمیدانند کدام برند از دوربین و دستگاه دی وی ار را تهیه بکنند. ما برای راحتی شما عزیزان دوربین ها را در قالب پک ، متناسب با محیط های مختلف مانند پارکینگ ، مغازه ، آپارتمان ، منزل و انبار ها آماده کرده ایم. این پکیج ها شامل تمام مواردی که برای نصب 0 تا 100 دوربین مداربسته آی پی ضروری هست را دارد. سیستم مدار بسته IP در مدل های 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 12 کانال با توجه به نیاز و هزینه شما تقسیم بندی میشود. در صورتی که با سیستم های مداربسته زیاد آشنا نیستید توصیه ما برای شما استفاده از پکیج ها است. زیرا این بسته ها متناسب با خواسته شما برای مکانی که سیستم امنیتی نیاز دارید به بهترین شکل ممکن تنظیم میشوند و مقرون به صرفه تر از خرید جدا گونه دستگاه ها است.

شما میتوانید از مدل های مختلف ارزان تا گران قیمت با توجه به بودجه ای که در نظر دارید سیستم امنیتی تهیه کنید . دوربین مدار بسته تحت شبکه به دلیل تمام مزایا و ویژگی های آن نسبت به دستگاه های دیگر گران تر است . عواملی که به قیمت پکیج های دوربین مدار بسته تاثیر دارند شامل موارد زیر هستند : کیفیت دوربین مداربسته IP و نوع لنز کالا تاثیر زیادی در قیمت پک ها ایجاد میکند. تعداد دوربین های موجود در پکیج با توجه به کیفیت وضوح و برند آن قیمت پکیج متفاوت است. برند تولید کننده که در ایران برند های مختلف و زیادی بسته بندی و به فروش میرسد که بهترین راه برای شناخت آن ها تحقیق اینترنتی و کسب اطلاعات است همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. قطعات و تکنولوژی بکار رفته در سیستم تکنولوژی هوش مصنوعی به کار رفته در آن فروشگاه تکنیکس بهترین پک ها را با کمترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار داده است پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه امروزه توسط شرکت های زیادی به فروش میرسد و هر کدام قیمت متنوعی را ارائه میدهد که این امر موجب به وجود آمدن قیمت های زیادی در سطح اینترنت و فروشگاه ها شده است . همچنین افزایش فروش محصولات فیک نیز زیاد دیده شده است به همین دلیل باید حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید . فروشگاه ما با ضمانت محصولات خود با گارانتی 12 تا 24 ماه همراه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در سطح کشور را ارائه میدهد . خرید پکیج دوربین مدار بسته کالابست به دلیل استفاده در تمام مکان ها مخصوصا در مکان های کاری و حساس بسیار پر طرفدار است برای حفظ امنیت برای مردم توصیه میشود از این سیستم خریداری و استفاده بکنند ویژگی های این محصول آن را از بقیه متمایز کرده است. در خرید پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه دقت فرمایید مکانی که برای آن خریداری میکنید خوب برسی کنید چه نوع دوربینی مناسب هست برای مشاوره میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید . باید محتویات پکیج کامل باشد و گارانتی داشته باشد . در فروشگاه اینترنتی تکنیکس محتویات همه پک ها با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت جمع آوری شده است تا شما مشتریان محترم با هر بودجه ای که در نظر دارید پکیج مناسب برای استفاده شما را با ارسال رایگان خرید بکنید .

نویسنده :
تاریخ : شنبه 3 دی 1401 ساعت : 20:43

قیمت همکاری پاور بانک با مناسب‌ترین قیمت
بازدید : 237

پاور بانک ریمکس RL-PW01 خانوادگی‌ترین پاور بانک موجود در بازار ایران عملکرد عالی باتری این دستگاه، طراحی ساده، راحت و شیک، شارژ سریع و استفاده راحت را در زندگی روزمره و هنگام سفر تضمین می‌کند. در قسمت کنار هر تکه از این پاور بانک یک دکمه پاور جهت روشن/ خاموش کردن این دستگاه تعبیه شده است که با یک بار فشار دادن این دکمه، پاور بانک روشن می‌شود و با دوبار فشار دادن هم زمان خاموش می‌شود. جنس: پلاستیک فشرده ABS بسیار مقاوم و مستحکم. مجموع: 3 پاور بانک و یک شارژر ظرفیت باتری: 5000، 2500 و 5000 میلی‌آمپر وزن: 340 گرم رنگ: پایه سفید، زرد، آبی و صورتی ورودی: Type-C و Micro-USB ولتاژ ورودی (پورت نوع C): 5V-3.0A ورودی میکرو USB: 5V-1.8A ورودی پایه پاور بانک: 5V-1.5A خروجی پاور بانک: 5V-2A(5Amax) خروجی USB پاور بانک: 5V-2.1A (حداکثر) چراغ نشانگر: دارد امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

امروزه گوشی‌های موبایل به بخش جداناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند و به همین دلیل باتری آن‌ها نیز به سرعت خالی می‌شود. بر همین اساس، اکثر مردم سعی می‌کنند از پاوربانک برای شارژ گوشی خود استفاده کنند. با استفاده از پاوربانک مناسب، می‌توانید ۵ تا ۷ بار گوشی خود را شارژ کنید. توجه داشته باشید که قبل از خرید یک پاور بانک، بهتر است که مزایا و معایب آن را بشناسید؛ چون ممکن است برای همه مفید نباشد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب پاور بانک خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پاوربانک دستگاه کوچکی است که برای ذخیره نیروی اضافی طراحی شده است که می‌توانید از آن برای شارژ مجدد دستگاه‌های خود استفاده کنید. این دستگاه بیشتر به کسانی توصیه می‌شود که مرتبا در سفر هستند و نمی‌توانند گوشی موبایل، تبلت، دوربین و دیگر دستگاه‌های خود را برای شارژ به پریز وصل کنند. پاوربانک وسیله‌ای عالی برای خلاصی از این مشکل است.

در سایت پخش عمده پاور بانک RL-PW01 را میتوانید ببینید.

معمولا یکی از پورت‌های پاوربانک با آمپر کمتری طراحی می‌شود که پاسخ‌گوی نیاز دستگاه‌های کوچک مانند mp4 است. پورت‌های دیگر با آمپر بالاتر ساخته می‌شوند تا بتوانند گوشی و یا تبلت را با سرعت بالاتری شارژ کنند؛ اما در صورتی که هم‌زمان چندین دستگاه را به پاوربانک متصل کنید، معمولا جمعا آمپر کمتری نسبت به مجموع آمپر پورت‌ها دریافت می‌کنید. اگر جز دسته افرادی هستید که دائما به سفر می‌روید یا در طول روز در مکان‌هایی هستید که به برق دسترسی ندارید، حتما بارها با تمام شدن شارژ باتری گوشی خود مواجه شده‌اید. زیاد شدن قطع برق در این ایام هم شرایط را بدتر کرده است. از این رو بیش از هر زمان دیگری نیاز به خرید پاور بانک احساس می‌شود. با انتخاب پاور بانک اشتباه، ممکن است دستگاه‌تان آسیب ببینید یا این که هزینه اضافی کرده باشید بدون این که نیازتان برطرف شود. ممکن است بدون اطلاع از ظرفیت باتری گوشی یا تبلت، پاور بانکی را انتخاب کنید که تنها یک بار می‌تواند گوشی شما را شارژ کند و یا اینکه حتی سرعت شارژ پاور بانک به اندازه‌ای کند باشد که ساعت‌ها برای شارژ گوشی به زمان نیاز داشته باشید. در هیچ کدام از این موارد مشکل از پاور بانک نیست بلکه مشکل از انتخاب اشتباه است. بنابراین قبل از خرید پاور بانک بهتر است به این نکات توجه کنید.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 دی 1401 ساعت : 12:12

دوربین بیسیم کالابست
بازدید : 145

ابتدا بد نیست با تعریف دوربین بی سیم کالابست آشنا شویم. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اساسی آنها این است که اتصال و راه اندازی آن ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد، به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. بهترین دوربین مداربسته بی سیم دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده است. در صورتی که با سیستم دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید می دانید که از آنها برای نظارت و کنترل یک محل خاص استفاده می شود ولی همانطور که می دانید نصب دوربین های مداربسته معمولا نیاز به سیم کشی تخصصی با استفاده از سیم و کابل و متعلقات دوربین مداربسته دارد. همچنین برای اتصال و خرید این نوع از دوربین ها معمولا هزینه زیادی باید صرف شود که ممکن است در برخی مکان ها مقرون به صرفه نباشد.

اطلاعات فنی دوربین مداربسته وایرلس فرستنده در دوربین های مداربسته وایرلس در ابعاد کوچک در داخل دوربین قرار گرفته است و تغذیه این دوربین ها از طریق یک باتری یا یک منبع تغذیه دائمی کوچک انجام می شود، گیرنده دوربین مداربسته بی سیم نیز حجم زیادی ندارد و می تواند مستقیما به ورودی های صوتی و تصویری تلویزیون، ویدئوها و کامپیوترهای دارای کارت ویدئو متصل گردد. دوربین مداربسته بیسیم قابلیت نصب بر TV و کامپیوتر را دارد و می تواند تصاویر را با کیفیت مناسب ضبط نماید. نکته منفی در رابطه با دوربین مداربسته بیسیم این است که این دوربین ها از ثبات نسبتا کمتری برخوردار هستند و همچنین در صورتی که سیستم اینترنت منزل یا محل کار شما دچار مشکل گردد در این حالت امکان استفاده از دوربین مدار بسته منزل کالابست مختل می شود.

در این بخش به معرفی جامع انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت دوربین مدار بسته خانگی کالابست پرداخته می‌شود. کاربردها ، مشخصات فنی دوربین های ارزان خانگی و لیست قیمت انواع دوربین های حرفه ای برای سیستم های نظارتی مداربسته موارد در برگیرنده این بخش می‌باشند. انواع دوربین مدار بسته به صورت لیست در ابتدای همین صفحه آورده شده است. برای ورود به لیست هر یک از آنها بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید تا به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی پیدا کنید. دوربین مدار بسته | دوربین مداربسته و قیمت انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته : تصویری از انواع دوربین مداربسته شامل دوربین های فیش آی، دام، بولت، مینی دام، اسپید دام، باکس، وریفوکال، زوم، وایرلس، خانگی دوربین مدار بسته ارزان قیمت به همراه لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است.

قیمت دوربین وای فای کالابست انواع دوربین مداربسته صنعتی و معرفی اجمالی انواع دوربین مدار بسته خانگی دوربین های مداربسته توسط تولید کنندگان و با مارک های مختلف و مدل های متنوع و کیفیت های متفاوت برای کاربردهای گوناگون به بازار ارائه میشوند. همانند تمامی اجناس و کالاهای موجود در بازار، تجهیزات مداربسته نیز از کیفیت و قیمت های متنوعی بسته به کمپانی تولید کننده و کشور صادر کننده برخوردارند. دوربین های مدار بسته با توجه به پارامترهای مختلف دسته بندی میگردند. یکی از پارامترهای دسته بندی انواع دوربین مدار بسته، مدل، ظاهر و کاربرد آنها می‌باشد. با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. پس از انتخاب نوع سیستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربین ها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد.

با این توصیفات برخی از اطلاعات مورد نیاز شما برای آشنایی با نحوه انتخاب نوع و مدل تجهیزات مدار بسته در ادامه آورده شده است. نصب دوربین وای فای کالابست در پروژه های دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محیط نصب، بوجه در نظر گرفته شده، اهداف و کاربری های مد نظر از سیستم مدار بسته متفاوت خواهد بود. دسته بندی های انواع دوربین به صورت زیر می‌باشند: انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی دوربین های آنالوگ ، دوربین های اچ دی ، و دوربین های تحت شبکه - این سه دسته به ترتیب پیشرفته تر و گران تر می‌باشند و با یک بوجه خیلی کم تنها سیستم های آنالوگ، با یک بوجه متوسط سیستم های اچ دی مبتنی بر کابل RG59 (یعنی سیستم های AHD و توربو اچ دی و HD-SDI, HD-CVI, HD-TVI) و با یک بوجه نسبتا مناسب میتوان سیستم دوربین مدار بسته را بر اساس دوربین های اچ دی تحت شبکه طراحی و پیاده سازی نمود.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 1 دی 1401 ساعت : 10:43

قهوه فروشی آنلاین
بازدید : 143

اگر در اینترنت جستجو می کنید که متوجه شوید قهوه قوی یعنی چه باید به شما بگویم که هر شخص معنی خاص خودش را در ذهنش دارد و قهوه قوی در ذهن همه یکی نیست. معمولا افرادی که در صنعت قهوه هستند قوی را این گونه تفصیر قهوه فروشی آنلاین می کنند. نسبت جامدات به مایعات یک نوشیدنی .

استحکام منحصراً به فرآیند دم کردن اشاره دارد. یک نوشیدنی قوی با استفاده از نسبت جامدات به آب بالاتر درست می شود و به غلظت نوشیدنی به جای برشته شدن اشاره دارد. اسپرسو طبق تعریف یک نوشیدنی، قوی است چون که نسبت به بقیه انواع نوشیدنی ها دارای غلظت بیشتری هست و با نسبت آب کمتری نسبت به بقیه انواع قهوه دم می شود.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 30 آذر 1401 ساعت : 23:39

قیمت دوربین مداربسته کالابست
بازدید : 148

در ادامه این مطلب معروف ترین دوربین های این فهرست را معرفی می کنیم: دام Dome CCTV دوربین دام     این دوربین مداربسته بر اساس قیمت دوربین مدار بسته کالابست و فرم بدنه نامگذاری شده اند. کلمه Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است و شکل کروی و گنبد مانند این دوربین کاملا متناسب با نام آن است. دوربین مداربسته دام عموماً کاربردهای غیر صنعتی دارند و بیشتر در فضای داخلی نصب می شوند، اما در بین آن ها می توانید نمونه خارجی نیز پیدا کنید. دوربین های دام معمولاً دید در شبی با برد متوسط دارند. می توان با توجه به شرایط، از دوربین دام مادون قرمز و یا دام ضد وندال استفاده نمود. به طور کلی جهت تصویربرداری آن برای بیننده مشخص نیست و اکثر این دوربین‌ها دارای لنز واید می باشند. برخی از انواع محصولات دام امکان چرخش و یا زوم را نیز دارا هستند. اسپید دام Speed Dome/ PTZ CCTV دوربین مداربسته اسپید دام شکل کامل تری از نوع دام است با این تفاوت ویژه که قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کی بورد و یا به طور اتوماتیک دارند (Pan Tilt Zoom) و همین خصوصت باعث می شود که در واقع کاملترین دوربین مدار بسته رنگی باشند. از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه برسد. اسپید دام ها قابلیت کارکرد در محیط هایی با دمای 35- تا 50 درجه را دارند. اگر به دنبال امنیتی خاص و ویژه هستید دوربین مداربسته اسپید دام را انتخاب کنید.

برای خرید بهترین دوربین مداربسته پین هول نیاز به دریافت مجوز های خاصی دارید تا کار شما شکل قانونی پیدا کند. به همین خاطر امکان فروش آن در فروشگاه کالابست ممکن نیست.    دوربین پین هول مکعبی Cube CCTV این نوع از دوربین ها به خاطر ثابت بودن فاصله کانونی، و پشتیبانی کم از ثبت تصاویر در شب، هزینه بالایی ندارند و مناسب مناطق مسکونی و کسب و کار های کوچک هستند. این دوربین ها بیشتر مناسب محیط های داخلی هستند. دوربین مکعبی رایج ترین انواع دوربین ها برای سیستم های بی سیم هستند. دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد.

تکنولوژی های ذخیره سازی تصاویر تکنولوژی های ضبط تصویر دوربین مدار بسته یکی از چالش هایی که از همان ابتدا گریبان سیستم های نظارتی را گرفته بود پرهزینه بودن لوازم ذخیره سازی تصاویر بوده و است. به طور معمول همه ی دستگاه های ضبط کننده دوربین های نظارتی، فایل های تصویری را کم حجم کرده و در در هارد دیسک ذخیره میکنند. این ذخیره سازی تا کنون به کمک تکنولوژی H.264 انجام می شد اما با بالا رفتن کیفیت دوربین ها این تکنولوژی نیاز به ارتقاء داشت و هم اکنون فرمت ذخیره سازی H.265+ معرفی شده که حدودا 5 برابر به حجم کمتری برای ذخیره سازی فایل ها نیاز دارد. قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه شما می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی گوشی تلفن همراه تان نیز مشاهده کنید، به این ترتیب کنترل فوق العاده ای بر محیط و شرایط خواهید داشت. تنها نکته مهم و مورد نیاز برای این فرایند، وجود خروجی LAN در پشت دستگاه ضبط کننده شما است که اکثر دوربین های امروزی این ویژگی را دارند. با نصب بهترین دوربین مدار بسته  کالابست خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید.

نصب دوربین تحت شبکه یا آی پی برای نصب دوربین تحت شبکه نیز همانطور که از نامشان پیداست می بایست از کابل شبکه یا Cat استفاده نمود. این دوربین ها به طور پیش فرض از کیفیت بالایی برخوردارند و محدودیتی برای مگاپیکسل بالا ندارند. سیم کشی برای این دوربین ها به این صورت است که می توان به مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید و همه سیمها را کنار NVR به یک سوئیچ شبکه وصل کرد. روش دیگر به این صورت است که برای اماکنی که در مسافتهای طولانی است از یک کابل استفاده شود و کنار هر دوربین از یک سوئیچ استفاده گردد. برای تغذیه دوربین مدار بسته آی پی هم می توان ار یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده نمود که در روش دوم نیاز به کابل کشی مجدد نمی باشد. نصب دوربین مدار بسته وایرلس همان ابتدا بگوییم که دوربین وایرلس یکی از شاخه های دوربین آی پی می باشد. برای این دوربین ها از یک سیستم ارسال کننده بی سیم و یک دریافت کننده بیسیم استفاده می گردد. برای خرید دوربین مداربسته  تنها به تغذیه دوربین و NVR نیاز است و کابل اتصالی بین این دو وجود ندارد. برای نصب دوربین وایرلس، دوربین ها را در مکان مناسبی که مورد نظر می باشد نصب نمایید، توجه داشته باشید که دوربین در محدوده ی آنتن دهی NVR باشد تا تصویر بدون لگ و مشکل به دستگاه انتقال یابد. تغذیه دو طرف را وصل کنید و تصویر را در صفحه نمایش دریافت نمایید.           

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1401 ساعت : 12:34

وب سایت رز کپ
بازدید : 165

زمانی که سرمایه‌گذاران نسبت به افزایش نرخ بهره امیدوار هستند، اقدام به خرید دلار استرالیا می‌کنند. زمانی که انتظارات نرخ بهره‌ای سرمایه‌گذاران تضعیف می‌شود، سرمایه‌گذاران دلار استرالیا را می‌فروشند.

اهمیت انتقال پول از استرالیا به ایران ازاین‌رو دوچندان می‌شود که بین دو کشور استرالیا و ایران فاصله جغرافیایی بسیار زیادی وجود دارد و رفت‌وآمد بین این دو کشور امر ساده‌ای نیست.

صرافی استرالیا - رُز کپ در استرالیا با سابقه چندین ساله و داشتن مجوز رسمی از دولت استرالیا با شما از ابتدا تا انتها همراه هست ارزانترین قیمت شعار ماست

برای حواله استرالیا باید اطلاعات خود و شخص دریافت کننده همچنین مبلغ حواله را به کارشناسان صرافی پلاس ارائه کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند

شما میتوانید با استفاده از قسمت وبلاگ سایت رُز کپ آخرین اخبار موجود را داشته باشید و به مطالعه آن بپردازید.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 20 آذر 1401 ساعت : 11:32

تهران لایت باکس
بازدید : 170

لایت باکس چیست لایتباکس ها یا تابلوهای با منابع نوری تعبیه شده در پشت مدیای چاپی هستند که از جنس آلومینیوم، پلکسی و ام دی اف می باشند و برای تبلیغات در مترو، اماکن عمومی، سینما، فروشگاهها و … به اشکال مختلفی از جمله به صورت آویز، سقفی، دو طرفه، پایه دار و … استفاده می شوند.

برای ساختن لایت باکس، پوستر و یا عکس را درون قاب آن قرار می دهیم و سپس با نورپردازی جلوه ی ویژه دیداری به آن می بخشیم. نکته جالب این است که لایت باکس ها طراحی های متنوع و قابل تعویضی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

هدف از تولید این تابلوها دستیابی به حداقل فریم می باشد به گونه ای که تصویر کاملاً به گوشه های قاب متصل می شود. چاپ تصاویر در لایت باکس فریم لس بر روی پارچه های مخصوص تکستایل انجام میپذیرد و امکان تعویض تصویر در چند دقیقه امکان پذیر میباشد. هدف ، حداقل فریم استفاده شده و بیشترین تمرکز بر روی تصویر است تا جلوه ی بهتری را شاهد باشیم.

چرا ویدئووال یا ویدئو وال ؟ با پیشرفت تکنولوژی روز افزون بشر، امروزه کلیه مراکز اداری و تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان در حال رقابت با یکدیگر هستند و سعی می کنند جدید ترین روش ها را برای ارائه خدمات به مشتری ارائه دهند.

درکشورهای پیشرفته آمریکای شمالی، اروپا و جنوب شرق آسیا مشتریان هر روز با تعداد زیادی نمایشگر تصویری احاصه می شوند و تکنولوژی های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین روش های سنتی (پوسترها، بروشورها و …)تبلیغات شده اند. با همگانی شدن این تکنولوژی جدید نیاز به نمایشگرهایی است که برای استفاده در مکانهای عمومی شهری ، تجاری و صنعتی طراحی شده باشند زیرا نمایشگرهای خانگی توانایی انجام چنین کاری را برای مدتهای طولانی ندارند. برای این منظور ویدئووال ها طراحی شده اند.

اجزای تشکیل دهنده تلویزیون شهری تلویزیون‌های شهری اجزای مختلفی داشته که می‌توان به صفحه نمایشگر، کنترلر، منبع تغذیه، برنامه نرم‌افزاری و سازه اتصال آن اشاره کرد. هر کدام از این اجزا وظیفه خاصی بر عهده داشته و برای خرید یا نصب تلویزیون باید به تمام این اجزا توجه داشت. اگر کیفیت تمامی این اجزا بالا باشد موجب کیفیت بالای تلویزیون و پخش تصاویر بهتر از جانب آن می‌شود.

نصب تلویزیون شهری نصب تلویزیون شهری باید با توجه به عوامل مختلف مانند ابعاد تلویزیون مشخص شود. محل نصب باید به صورتی باشد که تلویزیون شهری در منطقه بسیار گرمی قرار نگیرد. دمای بالا می‌تواند موجب آسیب به پاور تلویزیون شود.

مجموعه تهران لایت باکس با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه تولید و نصب انواع لایت باکس و امکان سفارش تابلو لایت باکس با مناسب ترین قیمت در خدمت شما می باشد. کلیه محصولات تهران لایت باکس دارای ۳۶ ماه گارانتی بی قید و شرط می باشند. نصب لایت باکس ها بعد سفارش در تهران و کرج به صورت رایگان می باشد. همچنین امکان سفارش از کلیه نقاط کشور میسر می باشد.

لایت باکس های تهران لایت باکس از لحاظ قیمت بسیار مناسب می باشند، کافی است محصولات ما را با همکاران مقایسه کنید تا این ادعا اثبات شود.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1401 ساعت : 22:13

وب سایت آهنرول
بازدید : 128

در این بخش قیمت آهن آلات در دسته بندی محصولات فولادی را مشاهده می‌کنید. جهت بررسی آنلاین هر مقطع فولادی، روی لینک آن در جدول مربوطه کلیک کنید تا به برگه نرخ روزانه و لحظه‌ای آن محصول منتقل شوید. قیمت آهن در بازار بسته به نوع مقاطع، در ساعات مشخصی از روز توسط دفتر فروش کارخانه‌های تولید کننده اعلام و در بستر آنلاین منتشر می‌شود.

شما می توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان فروش آهنرول از طریق وب سایت در ارتباط باشید. کلیه سفارشات خرید آهن آلات در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد.

قیمت میلگرد اصفهان افراد بی‌شماری پی‌گیر قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان هستند. میلگرد اصفهان، از جمله محبوب‌ترین محصولات فولادی در کشور به حساب می‌آید. قیمت این محصول با توجه به بازار ارز بالا و پایین می‌شود. برخی سایزهای پر مصرف از میلگرد ذوب اهن که تقاضا برای خرید و فروش آن در بازار آهن آلات اصفهان و سایر شهرهای ایران بالا میباشد، به دلیل کم بودن موجودی کارخانه تنها در انبار موجود است.

میلگرد زاگرس توسط کارخانه صبا فولاد تولید می‌شود که با نام “میلگرد شهرکرد” نیز شناخته می‌شود. قیمت میلگرد زاگرس را می توانید به روز شده و کاملا آنلاین در جدول زیر مشاهده کنید. خرید محصولات این کارخانه با داشتن آگاهی از قیمت‌ها موجب می‌شود تا شما خریدی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

انواع ورق آهن و کاربرد گسترده آن در صنایع مختلف متداول ترین انواع ورق فولادی کدامند و کاربرد آن ها چیست؟ ورق فولادی یکی از پر مصرف‌ ترین محصولات فولادی است که در انواع آلیاژها، ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود که بسته به ضخامت، ابعاد و آلیاژ مورد استفاده، کاربردهای متفاوتی نیز دارند. قیمت ورق های فولادی تحت تاثیر آلیاژها، روش تولید و کارخانه تولید ورق ها می باشد. برای بررسی کنترل کیفیت ورق فولادی ابتدا باید تقاضاهای مشتریان برآورده شود.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت : 18:57

یادگیری یک زبان جدید
بازدید : 115

 

تمرکز بر نتایج مشخص و ملموس می تواند به شما در تعیین اهداف کمک کند. یک مثال از یک هدف خوب ممکن است این باشد: "این هفته 30 لغت واژگان اسپانیایی مرتبط با خرید را یاد خواهم گرفت." اهداف کوتاه مدت تعیین کنید – داشتن یک هدف نهایی خوب است – اما اهداف بلند مدت بسیار طاقت فرسا هستند. هدف نهایی خود را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید و برای هر هفته یا ماه اهداف کوچکتری تعیین کنید. خودتان را به چالش بکشید (اما نه بیش از حد)، زیرا اهداف زمانی بهترین نتیجه را دارند که شما را وادار به فشار آوردن به خودتان کنند.

 https://allnurses.com/profile/1200908-pardis-azad/‎ یادگیری یک زبان جدید یک فرآیند هیجان انگیز و ارزشمند است. ابزارهای لازم شامل فرهنگ لغت و مترجم آنلاین است. با این حال، منابع بسیار بیشتری وجود دارد که به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان مسلط شوید. مهمترین چیز این است که بر نتایج مشخص و ملموس تمرکز کنید. اهداف دقیقی را تعیین کنید و به جای مدت زمانی که برای مطالعه برنامه ریزی می کنید، بر آنچه قصد یادگیری دارید تمرکز کنید. یک مثال از یک هدف خوب ممکن است این باشد که "این هفته 30 لغت واژگان اسپانیایی مرتبط با خرید را یاد خواهم گرفت." اهداف راه خوبی برای نگه داشتن زبان آموز در مسیر هستند، اما زمانی که واقع بینانه باشند بهترین عملکرد را دارند. اهداف مشخص و قابل اندازه گیری را تعیین کنید که بتوانید در طول زمان به آنها برسید. اهداف خوب به شما چیزی مشخص برای مطالعه می دهد و در عین حال شما را به چالش می کشد تا خود را فراتر از منطقه راحتی سوق دهید. نحوه تعیین اهداف یادگیری زبان هدف نهایی شما یادگیری زبان است، اما تعیین اهداف می تواند راهی قدرتمند برای رسیدن به آن هدف باشد. اهداف به شما کمک می کنند تمرکز کنید و به شما کمک می کنند حتی زمانی که تمایل به ترک تحصیل دارید به مطالعه ادامه دهید. روی نتایج مشخص و ملموس تمرکز کنید. به عنوان مثال به جای گفتن "یادگیری اسپانیایی" هدفی مانند "یادگیری 50 لغت جدید در این هفته" تعیین کنید. هنگام برنامه‌ریزی جلسات مطالعه، مطمئن شوید که به جای مدت زمانی که برای مطالعه برنامه‌ریزی می‌کنید، بر آنچه می‌خواهید یاد بگیرید تمرکز کنید. این به جلوگیری از اتلاف وقت برای مطالعه کمک می کند، در حالی که واقعاً فقط تمرین ذهن خود با برخی از تست ها یا فعالیت های تمرینی کافی است. در صورت امکان هر روز گام‌های کوچکی برای رسیدن به هدف هفتگی خود بردارید، با افزودن حداقل 5 دقیقه یادگیری در هر روز یا حداقل 5 کلمه جدید در هر روز یا یک فعل یا مفهوم دستوری جدید تا رسیدن به هدف هفتگی. ممکن است حتی متوجه نباشید که از کجا آمده است، اما به احتمال زیاد برخی از این روزها می توانند نیم ساعت یا دو ساعت اضافی اضافه کنند، اگر همه آنها را در طول یک هفته با هم اضافه کنید، به ویژه اگر اضافه شود، سریع اضافه می شود. با هم به مدت چند هفته و با افزایش 8 تا 12 ساعت، اما نیازی به صرف وقت آزاد دیگر از مسئولیت های دیگر مانند تعهدات خانوادگی، تعهدات کاری ندارد. وقتی در حال مطالعه یک زبان جدید هستید، ممکن است احساس کنید که ساعات کافی در روز برای انجام همه چیز وجود ندارد. اما آماده کردن خود برای موفقیت تا حد زیادی به تغییر طرز فکر شما بستگی دارد. خود را به چالش بکشید تا در هر جلسه آموزشی روی نتایج مشخص و ملموس تمرکز کنید. سپس اهداف کوتاه مدتی را تعیین کنید تا بتوانید هر روز به جای غرق شدن در یک هدف نهایی که برای مقابله با آن بسیار طاقت فرسا به نظر می رسد، احساس موفقیت کنید. اهداف مشخص و قابل دستیابی را مرتبط با آنچه قصد یادگیری دارید تعیین کنید. اهدافی را تعیین کنید که «خیلی آسان» یا «خیلی سخت» باشند و به شما انگیزه ندهند. هر روز چیز جدیدی بیاموزید در حالی که سبک یادگیری خود را با استفاده از مجموعه ای از اهداف کوتاه مدت متمرکز می کنید.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 16 آبان 1401 ساعت : 9:57
صفحات سایت
تعداد صفحات : 12
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید