نکاتی را که باید قبل از خرید موتورسیکلت در نظر بگیرید را بدانید.

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

نکاتی را که باید قبل از خرید موتورسیکلت در نظر بگیرید را بدانید.
بازدید : 246

1. ایمنی موتور

قبل از خرید اولین، باید از دوره ایمنی موتورسیکلت مطلع شوید. درست مانند یک دوره آموزشی راننده، برای اطمینان از ایمنی شما و سایر افراد در جاده. به یاد داشته باشید، اگر کسی در معرض خطر باشد، بعداً برای شما مشکل ساز خواهد شد.

حتی اگر تجربه بیشتری در مورد موتور سیکلت دارید، همیشه خوب است که مهارت های خود را با کمی تمرین تمرین کنید.

 

2. بیمه موتور

ممکن است پول کافی برای بیمه دستگاه خریداری شده نداشته باشید، اما بیمه مهم ترین گزینه در خرید است.

اگر به صدمات شخصی و جبران خسارت فکر می کنید، بیمه راه خوبی برای رفتن است. همچنین می تواند صورتحساب های پزشکی، سرقت، خسارات و موارد دیگر را پوشش دهد.

پوشش بدهی بزرگترین و رایج ترین الزام قانونی است. برای محافظت از شما در برابر آسیب دیدن یا آسیب دیدن اموال وجود دارد.

 

مسئولیت صدمات جسمی
مسئولیت خسارت وسیله نقلیه

پوشش های اختیاری زیر شامل حفاظت مستقیم از شما و دارایی شما می شود.

پوشش بدون بیمه و تحت پوشش بیمه رانندگی
پوشش پرداخت پزشکی یا محافظت از آسیب های شخصی
مطمئن شوید که اگر در جاده اتفاق افتاد همه برنامه ها را بخوانید تا مطمئن شوید که تحت پوشش و محافظت هستید.

 

3. آنچه برای شما مناسب است را بخرید

موتورسیکلت‌ها ویژگی‌های قابل تنظیمی مانند صندلی، فرمان و غیره ندارند. به همین دلیل هنگام خرید موتورسیکلت باید آنچه را که برای شما مناسب است و حس خوبی به شما می‌دهد پیدا کنید.

در نظر گرفتن انواع مختلف موتورسیکلت های موجود بسیار مهم است.

 

4. تحقیقات خود را انجام دهید

در حالت ایده آل، شما باید قبل از خرید تحقیق کنید. در این صورت، هر موتوری که تصمیم به خرید دارید، از برند، مدل و مکان و نحوه ارائه خدمات خود در آینده مطمئن شوید و در صورت لزوم خدمات خود را در آینده به شما ارائه دهید. اساساً باید سعی کنید همه چیز را در مورد دستگاه خود بدانید - داخل و خارج - صاحب آن خواهید شد و خرید کمی نیست.

 

5. قدرت را رها نکنید

بیایید در مورد قدرت صحبت کنیم. برای اولین موتور سیکلت خود نیازی به بالا رفتن از نردبان خود ندارید. در واقع، حتی دوچرخه متوسط ​​600 سی سی نیز قدرت بیشتری نسبت به بسیاری از سوارکاران باتجربه دارد، بنابراین هنوز سعی نکنید به بال های طلایی هوندا آویزان شوید.

شما باید در کلاس 500 سی سی و پایین تر (دوچرخه های کوچک تا متوسط) باشید. حتی بسیاری از تولید کنندگان دوچرخه هایی را به طور خاص برای دوچرخه سواران جدیدی مانند خودتان در این کلاس طراحی می کنند. توصیه ما: با چیز کوچکتر شروع کنید و سپس با چیزهای بزرگتر معامله کنید.

 

6. ارتفاع صندلی

همیشه به خاطر داشته باشید که قد شما متناسب با ارتفاع صندلی است تا بتوانید روی یک موتور سیکلت خوب بنشینید.

 

7. وزن اسکلت

هنگامی که در مورد نوع دوچرخه ای که می خواهید تصمیم گرفتید، باید به وزن نیز فکر کنید (در نهایت، شما کسی هستید که این کنترل خوب را خواهید داشت). وزن موتور معمولاً با جابه‌جایی افزایش می‌یابد، اگرچه این برای همه موتورسیکلت‌ها صادق نیست. گورولیک

 

چندین مزیت استفاده از موتور سیکلت

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قبل از خرید موتورسیکلت به مزایای آن فکر می کنید، در اینجا به مزیت های رانندگی با این وسیله نقلیه می پردازیم که امیدواریم از خرید خود نهایت استفاده را ببرید و لذت ببرید.

 

در ترافیک سریعتر از ماشین

راندن موتورسیکلت جلوی خودرو مزایای خاصی دارد که در زمان طولانی تردد وسایل نقلیه در خیابان ها و ترافیک بیشتر می توان از موتور سیکلت به عنوان وسیله ای راحت و سریع و در مکان های باریک مانند کوچه ها و بین خودروها استفاده کرد. با سرعت بالا عبور کنید.

 

پارکینگ راحت در زمان پارکینگ

اگر می خواهید به جایی بروید که فضای کافی برای پارک ماشین ندارید، موتور گزینه خوبی است و می توانید از آن استفاده کنید. و موتور سیکلت خود را در مکان های بسیار کوچکتر پارک کنید و کار خود را به راحتی انجام دهید.

 

https://jahancyclet.com/product-category/motorcyclet/

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 20:55
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید