تظاهرات صدها نفری در باستیای فرانسه

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

تظاهرات صدها نفری در باستیای فرانسه
بازدید : 650

صدها نفر در اعتراض به خشونت های اخیر، در باستیای فرانسه تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل پرتال خبر؛به نقل از  فرانس ۲۴؛ حدود پانصد نفر صبح امروز در «باستیا»، مرکز استان «اوت کرس» در اعتراض به خشونت های اخیر در این استان تظاهرات کردند.

تظاهرات در فضایی تنش آمیز برگزار شد.

درگیری های شدید روز گذشته میان ساکنان محلی و عده ای جوان با اصلیت شمال آفریقایی در شهر «سیسکو» ۴ زخمی برجای گذاشت که حال یکی از آنها وخیم است.

چندین خودرو در این درگیری ها به آتش کشیده شد اما آرامش شب هنگام به این شهر بازگشت.

«برنار کازنوو،» وزیر کشور فرانسه در بیانیه ای ضمن محکومیت خشونت ها خواستار بازگشت آرامش شد.

تحقیقاتی برای پی بردن به علت این درگیری آغاز شده است.

 

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت : 1:30

رانش زمین در چین
بازدید : 794

چند مورد رانش زمین و جاری شدن گل ولای سبب بسته شدن جاده و گرفتار شدن چند دستگاه خودرو در جنوب غربی چین شد.

به گزارش گروه بین‌الملل پرتال خبر؛ به نقل از شین هوا، چندین مورد رانش زمین و جاری شدن گل ولای سبب بسته شدن جاده و گرفتار شدن چهار خودرو در استان یوننان در جنوب غرب چین شد.

در پی باران شدید و جاری شدن گل و لای دو کامیون حمل سوخت و دو خودرو سواری در جاده ای در استان یوننان گرفتار شدند. آتش نشان ها با پاشیدن آب روی تانکر حمل سوخت آن را خنک کردند و گل و لای زیر آن را کنار زدند تا بتواند آن را با کمک جرثقیلی حرکت دهند.

پس از نه ساعت تلاش بیشتر گل و لای از روی جاده جمع آوری شده بود. راننده تانکر سوخت می گوید گل و لای ناگهان به درون جاده روان شد و او فرصت هیچ اقدامی نداشت. پس از یازده ساعت اقدامات ترمیمی رفت و آمد در جاده عصر یکشنبه از سر گرفته شد.

 

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت : 1:29
برچسب ها : ,

به قدر توان برای توسعه فعالیت های قرآنی کمک کنید
بازدید : 703

افراد در اجرای تصمیمات خیر خود باید عجله و شتاب کنند.

به گزارش گروه استان های پرتال خبر از شیراز؛ رئیس مجتمع فرهنگی مذهبی خاتم الانبیاء با اشاره به اهداف اجرای طرح مجتمع فرهنگی مذهبی خاتم الانبیاء گفت: هدف اصلی در ایجاد این مجتمع بزرگ توسعه فرهنگ قرآنی بوده که این موسسه تاکنون موفق به تربیت ۱۰هزار قرآن پژوه در سطوح مختلف شده است.
حجت الاسلام شریفانی افزود: ۱۰مجموعه زیر نظر این مرکز پیش بینی شده است که برای تکمیل آنها نیازمند همراهی خیران هستیم.
وی ادامه داد: حوزه های علمیه خواهران و برادران، مسجد، پژوهشکده و مدارس آموزشی قرآنی بخشی از این مراکز هستند.
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اینکه قرآن کریم  پاسخگویی تمام سوالات و مشکلات انسان ها در هر زمانی است بیان کرد: مشارکت در کارها ی خیری همچون توسعه فعالیت های قرآنی مجتمع فرهنگی مذهبی خاتم الانبیاء  که زیر نظر مرجع تقلیدی همچون آیت الله مکارم شیرازی است مصداق صدقات جاریه ای است که نتایج آن برای فرد خیر مستمر است.
نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت : 1:29

میلان و شالکه رقبایشان را شکست دادند
بازدید : 760

روسونری به برتری‌هایش در بازی‌های دوستانه ادامه داد.

به گزارش گروه وبگردی پرتال خبر ، بازی‌های دوستانه تیم‌های اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در مهم‌ترین رقابت، میلان با دو گل از سد فرایبورگ گذشت. گل‌های میلان توسط لوئیس آدریانو در دقایق ۳۹ و ۴۵ به‌ثمر رسید.

در دیگر بازی دوستانه امشب شالکه ۳ بر ۲ اتلتیک‌بیلبائو را برد. نالدو در دقیقه ۱۵، هونتلار در دقیقه ۱۹ و جیس در دقیقه ۸۱ برای شالکه و سن‌خوسه در دقیقه ۵۸ و آدوریتس در دقیقه ۹۰ برای بیلبائو گل زدند.

در سایر رقابت‌ها، اینتراخت فرانکفورت ۳ بریک سلتاویگو را از سر راه برداشت، ماینتس ۵ بر صفر «ارفورث» را شکست داد و راسنبال لاپیزیک و رئال بتیس به تساوی یک – یک دست یافتند.

 

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت : 1:28
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید