لوازم یدکی پی سی ایکس

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

لوازم یدکی پی سی ایکس
بازدید : 200

باتری هوندا پی سی ایکس یکی از کارهایی که برای اطمینان از صحت باتری موتور سیکلت هوندا پی سی ایکس، انجام آزمایش باتری است. بد کار کردن باتری می‌تواند هم به علت شارژ نداشتن باتری هم به علت خرابی آن باشد. خرید از لوازم یدکی اصل هوندا پی سی ایکس عمر زیاد آن را ضمانت می‌کند؛ زیرا اجازه نمی‌دهد تا بیش از حد شارژ شود. حتما برای خرید باتری به مرکز خرید مطمئن لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس مراجعه کنید. در غیر این صورت کوتاه‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید عمر خواهد کرد و مجبور به تعویض مجدد آن می‌شوید.

 لنت ترمز هوندا پی سی ایکس این لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس طوری طراحی شده است که در صورت پایین آمدن سطح آن یک صدایی تولید و به راننده موتور سیکلت خبر می‌دهد که اکنون زمان تعویض لنت ترمز فرارسیده است. تعویض لنت ترمز و جایگزین کردن آن با لنت ترمز اصلی هوندا پی سی یکس نه تنها از نظر دوام اهمیت دارد بلکه باعث حفظ ایمنی راننده نیز می‌شود.

استفاده از لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس تقلبی و خرید از مراکز نامعتبر باعث کاهش عمر وسیله نقلیه شما می شود. در این صورت حتی اگر شما قصد فروش آن را به شخص دیگری داشته باشید، ارزش مالی موتور سیکلت شما را پایین می‌آورد؛ بنابراین اینکه بتوانید لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس تقلبی را از اصل تشخیص دهید اهمیت بسیار زیادی دارد. راه های این تشخیص نیز عبارتند از: ۱- اگر قیمت محصولی که قصد خرید آن را دارید با نمونه‌ای که در سایت سازنده آن قطعه مشاهده کردید اختلاف قیمت بسیار زیادی دارد، به تقلبی بودن آن شک کنید. ۲- اگر نوشته‌های درج شده بر روی بسته‌بندی دارای غلط املایی باشد یا از نظر گرلمری نادرست باشد یا از رنگ‌های نامناسب برای چاپ کردن آن استفاده شده باشد، احتمال اینکه آن محصول تقلبی باشد زیاد است. ۳- لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس اگر تقلبی باشد به احتمال زیاد با عدم تقارن قطعات آن مواجه خواهید شد.در این صورت هم به تقلبی بودن آن شک کنید. ۴- در صورتی که لوازم یدکی به جای داشتن بسته‌بندی معمولی، خودش درون یک بسته‌بندی مقوایی یا پلاستیکی ساده به فروش برسد، ممکن است تقلبی باشد. ۵- هنگام خرید لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس متوجه باز شدگی بسته‌بندی آن شدید، بهتر است که از خرید آن خودداری کنید؛ چون ممکن است تقلبی باشد.

با خرید لوازم یدکی پی سی ایکس از سایت فروشگاه اینترنتی مارکت یدکی و تضمین کیفیت آن و بهره بردن از خدمات پس از فروش می‌توانید از تقلبی نبودن آن مطمئن شوید و از دوام و عمر طولانی آن لذت ببرید. سخن پایانی توصیه می کنیم اگر وسیله نقلیه شما موتور سیکلت هوندا پی سی ایکس است حتما لوازم یدکی آن را نیز از برند هوندا پی سی ایکس تهیه کنیدغ زیرا تولید این قطعات کاملا مطابق با طراحی موتور سیکلت صورت گرفته و باعث خرابی آن نمی شود. در غیر این صورت مجبور به تعویض‌های مکرر این لوازم می‌شوید و هزینه‌های زیادی به شما متحمل می‌گردد. مارکت یدکی در راستای کسب رضایت مشتریان خود سعی کرده است تا بهترین لوازم یدکی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به دست متقاضیان آن برساند. با مراجعه به این سایت و مشاهده کاتالوگ آن می‌توانید با سایر محصولات این سایت نیز آشنا شوید و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 25 دی 1401 ساعت : 21:0

خرید تاج گل نمایشگاه هانی گل
بازدید : 174

 

گل‌ها امروزه در جامعه بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند، هدیه دادن گل در مناسبت‌های مختلفی نظیر تولدها، عروسی‌ها، مراسم‌های مذهبی و … جزوی از فرهنگ ما ایرانی‌ها به شمار می‌رود. البته شکل هدیه دادن گل در طی زمان دچار تغییرات فراوانی شده است. مثلاً امروزه تاج‌گل‌وجام گل های زیبا یکی از بهترین پیشکش‌ها در مراسم‌های تبریک و مراسم ترحیم و تسلیت می‌باشند. امروزه هرکسی که می‌خواهد به مراسم خاصی برود از یک تاج گل برای پیشکش و هدیه دادن استفاده می‌نماید. تاج گل در انواع مختلفی هستند که مثلاً یک تاج گل نمایشگاه ویا تاج گل تبریک عروسی و یا تاج گل افتتاحیه با تاج گل ترحیم باهم فرق دارند و شما باید به این نوع هدیه‌ها آگاه باشید و بتوانید بهترین تاج گل را برای دوستان و عزیزانتان تهیه نمایید. تاج گل امروزه در جامعه ما ایرانی‌ها نقش پررنگی داشته است. تاج‌گل‌ها دارای مفهوم و معنای متفاوتی هستند و برای هر سلیقه و جنسیت افراد باید یک تاج گل خاص تهیه کنید که این کار را معمولاً مشاورین مجرب ما به شما کمک می‌کنند. انواع تاج گل شامل تاج گل تبریک،تاج گل نمایشگاه، تاج گل ترحیم و مراسمات مذهبی می‌باشد. سفارش آنلاین تاج‌ گل‌ از فروشگاه هانی گل هانی گل فروشگاه تخصصی گل‌وگیاهان طبیعی در تهران می‌باشد که امکان خرید آنلاین انواع تاج گل را برای مراسم‌های مذهبی و شادی فراهم می‌کند. شما دوستان بدون مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه‌های اضافی می‌توانید با وب‌سایت ما  تاج گل مورد نظرتان را خریداری نمایید و در محل کار یا هر مکان دیگری آن را تحویل بگیرید. کافی است در زمان خرید محل و آدرس دلخواهتان را در اختیار ما قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن محصول موردنظر را برای شما ارسال نماییم. حتی ما در تاج‌گل‌های شما یک کارت برای ابراز شادی و همدردی قرار می‌دهیم که نام شخصی شما به همراه متن موردنظر قرار می‌گیرد. خرید تاج گل در یکی از مراکز معتبر گلفروشی آنلاین و باسابقه‌ای نظیر هانی گل به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود و شما در منزل و محل کارتان می‌توانید تاج‌گل‌های مورد نظرتان را انتخاب و آنلاین خرید نمایید. نمونه کارهای ما را می‌توانید در سایت مشاهده نمایید و باتوجه‌به سلایق خود بهترین مدل آن را انتخاب کنید. اگر هر سؤالی در زمینه خرید تاج گل نمایشگاه هانی گل از طریق وب‌سایت داشتید را می‌توانید از کارشناسان ما در سایت بپرسید. گل‌های ارسالی توسط یک ماشین حمل‌کننده مخصوص انجام می‌شود که آسیبی به آن در زمان ارسال وارد نشود.

 

نویسنده :
تاریخ : شنبه 24 دی 1401 ساعت : 20:20

fastSEO SEO hizmetleri
بازدید : 32162

fastSEO SEO Ajansı, arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek isteyen web siteleri için profesyonel hizmetler sunan bir kuruluştur. SEO Ajansları, arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitelerini optimize ederler. Bu nedenle, SEO Ajansları genellikle çok yönlü bir ekip oluştururlar ve hizmetleri arama motoru optimizasyonu, anahtar kelime araştırması, içerik yazımı, link yapılandırması gibi hizmetleri içerebilir.

fastSEO SEO hizmetleri fiyat, hizmetlerin kapsamına, zorluk derecesine ve süresine göre değişebilir. Örneğin, bir web sitesinin temel SEO ihtiyaçlarını karşılamak için daha az maliyetli olabilir, ancak daha karmaşık bir web sitesi için daha fazla çalışma gerektirecektir ve dolayısıyla daha yüksek fiyatlar talep edebilir. Ayrıca, hizmetlerin süresine göre de fiyatlar değişebilir, yıllık hizmetler daha uygun fiyatlar sunabilir.

fastSEO Web Optimizasyonu, bir web sitesinin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmesi için gerekli olan çalışmaların yürütülmesi olarak tanımlanabilir. Bu çalışmalar arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitelerini optimize etmeyi içerebilir. Web Optimizasyonu, arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek için önemli olan birçok faktörü içerebilir, anahtar kelime araştırması, içerik yazımı, link yapılandırması, hız optimizasyonu ve mobil uyumluluk gibi.

Web Optimizasyonu, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek için profesyonel destek sağlar. Ayrıca, web optimizasyonu sürekli bir süreçtir ve arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitenizi sürekli olarak optimize etmeniz gerekir.

fastSEO SEO Ajansları ayrıca, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için ‎gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek için yetkilendirilmiş kişilerdir ve genellikle sektörde uzun yıllardır ‎deneyim sahibidirler. Bu deneyim ve bilgi ile SEO Ajansları, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek ‎sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmekte ve web sitenizin arama ‎motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek ‎için yetkilendirilmiş kişilerdir. Bu hizmetler arasında web sitenizin analitiklerini takip etme, kullanıcı ‎deneyimini optimize etme, içerik oluşturma ve pazarlama, backlink oluşturma ve diğer SEO stratejileri yer ‎alır.‎

نویسنده :
تاریخ : جمعه 23 دی 1401 ساعت : 22:55

پکیج دزدگیر
بازدید : 158

چشم الکترونیک بی سیم مناسب برای این دزدگیر بی سیم در مدل های مختلفی عرضه میشود، ما سیستم چشم الکترونیک بی سیم با کیفیت برای فروش پکیج دزدگیر اماکن کالابست را به شما عرضه میداریم. مگنت بی سیم مگنت بی سیم مگنت دزدگیر بی سیم میتواند بر روی پنجره، درب ها استفاده نمود و در صورتی که درب ها باز گردید سیستم دزدگیر شروع به هشدار دادن مینماید. اعلان حریق حرارت سنسور اعلان حریق سنسور اعلان حریق حرارت با اتصال به پنل پک دزدگیر بی سیم، یک سیستم اعلان حریق 99 زون را به شما ارائه میدهد. اعلان حریق دود سنسور اعلان حریق بی سیم سنسور اعلان حریق دود با اتصال به پنل پک دزدگیر بی سیم، یک سیستم اعلان حریق 99 زون را به شما ارائه میدهد. پک دزدگیر بیسیم مناسب اپارتمان برتری این دزدگیر بی سیم نسبت به بقیه ی دزدگیر های اماکن نصب راحت، بی خطا بودن آن، و مصرف هوشمندانه باتری ظاهری شیک و زیبا می باشد و این موارد موجب شده دزدگیر آپارتمان بیسیم انتخابی خوبی برای دزدگیر آپارتمان شده است،

 یکی دیگر از نکات مهم در قیمت پکیج کامل دزدگیر منزل استفاده آسان و رابط کاربری آسان سیستم است.ضمن این که سرعت تماس و ارسال پیامک این دستگاه دزدگیر بی سیم بسیار بالا است(کم تر از سه ثانیه) پس از تحریک شدن و هشدار دادن شروع به تماس تلفنی و SMS دادن به شماره های از قبل ثبت شده میکند.پک دزدگیر بیسیم مناسب اپارتمان استفاد از دزدگیر آپارتمان بیسیم یک گزینه ی بسیار مناسب برای آپاراتمان های اجاره ای میباشد که بدون هیچ هزینه ای امکان جا به جایی پنل مرکزی و سنسور ها را دارد، درصورتی که استفاده از دزدگیر با سیم موجب میشود مقداری زیادی کابل و کانال و… بی استفاده باقی بماند، ضمن آن که نصب و راه اندازی آن نیز بسیار دشوار و وقت گیر است. پنل اعلان حریق مورد تایید آتش‌نشانی این پنل دزدگیر، اعلان حریق مورد تایید سازمان آتشنشانی نیز می‌باشد و در اقصی نقاط ایران به عنوان یک پنل اعلان حریق بسیار پیشرفته و کارا به همراه سنسورهای دود و شاسی حریق عرضه می شود و برای اماکنی که کابل کشی اعلام حریق ندارن بسیار مناسب هستند.

دزدگیر کلاسیک قدیمیترین و شناخته شده ترین دزدگیر اماکن در ایران است که با کیفیت و امکانات بالا توانسته اطمینان خاطر مشتریان خود را براورده سازد. دزدگیر کلاسیک Z4 جـدیـدتـریـن مـدل دزدگیر اماکن در کشور می باشد که امکانات پیشـرفتـه دستگـاه و سـادگـی نصب آن، موجب شده تا  Z4 ULTRA  منـاسـب حفـاظـت از کلیـه اماکن مسکونی ، اداری ، تجاری ، بانک ها و جواهر فروشی ها باشد.دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از انواع دزدگیر اماکن بسیار با کیفیت و ساخت ایران می باشد. دستگاه کنترل مرکزی این برند سیستم مرکزی کاملی است که ویژگی های خاص آن باعث بالاتر رفتن قیمت پنل دزدگیر کلاسیک نسبت به دستگاه های مشابه دیگر برند های بازار شده است. شما می توانید چشمی با سیم، مگنت و یا انواع سنسور های دیگر را به این پنل متصل کنید، این دزدگیر همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگا هرتز پشتیبانی می کند. این دزدگیر را می توانید از فاصله حداکثر 100 متری فعال یا غیر فعال کنید.

 مهمترین ویژگی دزدگیر کلاسیک Z4 ULTRA تراکد بودن ریموتهای این دزدگیر است که از لحاظ امنیتی بسیار قابل اعتماد و غیر قابل کپی میباشد.رمز ریموت تراکد کلاسیک 64 بیت متغیر با قابلیت encrypt (غیر قابل تحلیل کامپیوتری) میباشد. از این تجهیزات به عنوان دزدگیر اماکن، دزدگیر منزل، دزدگیر خانه و سیستم ضد سرقت اماکن تجاری، اداری و صنعتی استفاده می شود.با اتصال این دزدگیر به تلفن کننده سیم کارت خور G1 قابلیتهایی اضافه می شود که بسیار کاربردی است که مهمترین آن فعال و غیر فعال کردن دزگیر از راه دور به وسیله تلفن همراه از طریق SMS یا اپ اختصاصی کلاسیک می باشد. قابلیت دیگری که می توان از آن نام برد دارا بودن 4 رله جداگانه است که می توان فرمانهای جداگانه ای به دستگاههای برقی محل نصب دزدگیر ارسال کرد. به طور مثال می توان درب برقی دفتر یا محل کار را از راه دور باز نمود. جعبه دزدگیر کلاسیک دزدگیر کلاسیک  دارای 4 زون می باشد که می توان به آن چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر را به آنها وصل نمود. همچنین این دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می نماید.سنسور تعبیه شده در این سامانه از نوع PIR ساخته میباشد که به الگورتیم و معیار هایی وابسته است که پس از فعال شدن، شروع به ارزیابی اختلاف دمای سطح جسم، میزان نور برگشتی و ابعاد فیزیکی جسم کرده و به مدار فرمان اعلان هشدار ارسال میکند.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 15 دی 1401 ساعت : 10:28

انواع دزدگیر اماکن
بازدید : 165

در صورتی که بیرون از خانه یا محل کار خود بخواهید تصاویر دوربین‌های مداربسته را تماشا کنید، نیاز به انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل دارید. با انتقال تصویر روی موبایل، به راحتی و در هر زمانی که بخواهید می‌توانید به تماشای فوری فیلم‌های دوربین خود بپردازید. در این مقاله نحوه نصب دوربین مداربسته روی موبایل یا انتقال تصویر روی موبایل را به شما آموزش می‌دهیم. پیش نیاز انتقال تصویر دوربین مداربسته پیش از شروع انجام تنظیمات انتقال تصویر توجه به چند نکته ابتدایی الزامیست. اصولاً انتقال تصویر به بیرون از شبکه اصلی بدون اینترنت امکان پذیر نیست. نوع سیستم دوربین مداربسته ای که استفاده کردید در روش انجام انتقال تصویر می تواند تأثیر گذار باشد. در روش IP Static و روش DDNS شما نیازمند خرید سرویس مورد نظر از شرکت‌های دیگر به صورت اشتراک‌های مدت‌دار هستید. انتقال تصویر دوربین مداربسته از نظر نوع سیستم پیاده‌سازی به دو بخش کلی تقسیم بندی می‌شود: 1- دوربین‌های مداربسته دارای DVR یا NVR در این حالت از 3 روش برای انتقال تصویر استفاده می‌شود: استفاده از سرویس‌های P2P استفاده از IP Static استفاده از سرویس‌های DDNS 2- دوربین‌های مداربسته مستقل و بدون DVR یا NVR در این روش شرکت‌های سازنده این نوع دوربین‌ها معمولاً سرویس‌های اختصاصی را ارائه می‌دهند که از طریق آن می‌توانید عملیات انتقال تصویر را انجام دهید. این شرکت‌ها با ارئه اپلیکیشن‌های مخصوص، تحت پلتفرم‌های مختلف مانند اندروید، آیفون ، ویندوز و …، این امکان را فراهم می‌کنند که شما بتوانید تصاویر دوربین‌ها را بدون پیش نیاز و هزینه اضافی فقط از طریق اینترنت مشاهده کنید. مانند دوربین‌های مداربسته برند شیائومی که با استفاده از اَپ Mi Home و اینترنت از هرجایی می‌توانید دوربین‌های خود را ببینید.

تأمین امنیت یکی از ابتدایی‌ترین خواسته‌های انسان است؛ بنابراین، اهمیت به این نیاز ابتدایی و تأمین آن در حفظ آرامش خاطر افراد بسیار مهم و تأثیرگذار است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی وسایلی برای تأمین امنیت حریم خصوصی افراد ساخته شده است که دغدغه‌ی آنها را کاهش می‌دهد و آرامش را برایشان به ارمغان می‌آورد. دزدگیر اماکن یکی از وسایلی است که برای حفظ امنیت اماکنی مانند خانه، مغازه، اداره و ... نسبت به هرگونه فعالیت غیرعادی و غیرقانونی به کار می‌رود. دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی است که کارکردهای متنوعی دارند؛ اما ساختار داخلی آنها معمولاً مشابه است و برای آگاه‌سازی شما از وقوع اتفاقات غیرعادی ساخته شده است.

دزدگیر اماکن، وسیله‌ای امینتی است که در صورت ورود غیرقانونی افراد به یک مکان یا در صورت وقوع اتفاقی غیرعادی در یک مکان فعال می‌شود و شما را آگاه می‌کند. وظیفه‌ی اصلی دزدگیر اماکن اطلاع رسانی به شما در هنگام بر هم خوردن امنیت شماست. نصب دزدگیر اماکن به شما آرامش خاطر می‌دهد و حریم خصوصی شما را از گزند حفظ می‌کند. این دستگاه با عملکرد صحیح موجب کاهش یافتن ضررهای مالی و جانی در هنگام وقوع اتفاقات غیرقانونی و غیرعادی می‌شود. همانطور که از نام این وسیله‌ی امنیتی مشخص است، جلوگیری از ورود غیر قانونی افراد به مکان شما از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف دستگاه است؛ اما امکان ارتقای وظایف دستگاه با تعبیه‌ی سنسورهای دیگر بر روی دستگاه وجود دارد. سنسورهای تشخیص حرارت و آتش از رایج‌ترین سنسورهایی است که بر روی انواع دزدگیر اماکن تعبیه می‌شود و به‌هنگام وقوع اتفاقات غیرعادی شما را آگاه می‌کند.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 8 دی 1401 ساعت : 20:56

خرید دوربین ای پی
بازدید : 146

اجزای دوربین مداربسته تحت شبکه به طور کلی اجرای یک سیستم مداربسته شبکه به چند دسته تقسیم می شود که آن ها را نام می بریم: خرید دوربین ای پی کالابست که برای تصویر برداری می باشد دستگاه NVR که وظیفه ی آن دریافت اطلاعات تصاویر و سپس پردازش بر روی آن ها هارد دیسک که وظیفه ی آن ذخیره ی تصاویر می باشد سوئیچ شبکه که در واقع نقش پیاده سازی شبکه ای از دوربین ها را بر عهده دارد پاور یا منبع تغدیه که وظیفه ی آن برق رسانی به دوربین ها می باشد کابل شبکه که در کل نقش انتقال دهنده ی اطلاعات تصاویر از دوربین ها به دستگاه را دارد کابل برق در صورتی که دستگاه NVR قابلیت POE نداشته باشد برای برق رسانی به دوربین ها استفاده می شود انواع دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین های مداربسته IP انواع مختلفی دارند که از جمله این ها می توان به دوربین های دام تحت شبکه، دوربین بولت، دوربین های اسپیددام یا PTZ و …. اشاره کرد که در متن زیر شما را  با هر یک از این دوربین ها آشنا می کنیم. دوربین مداربسته دام: بدنه این دوربین ها گنبدی شکل می باشند و معمولا شکل زیبا تری نسبت به دوربین های دیگر دارند که همچنین مخصوص نصب بر روی سقف می باشند. دوربین مداربسته بولت: این دوربین ها شبیه به یک استوانه می باشند و مخصوص نصب در محیط های بیرونی و بر روی دیوار است. دوربین اسپید دام: این دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه، قابلیت زوم اپتیکال و دیجیتال را دارند که این نوع از دوربین ها جزو دوربین های با تکنولوژی پیشرفته می باشند. نوع لنز دوربین مداربسته تحت شبکه به طور کلی دو نوع لنز در دوربین های مداربسته آی پی به کار رفته که یکی از آن ها لنز ثابت و دیگری لنز متغیر یا وریفوکال می باشند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم. لنز ثابت به نوعی از لنز ها گفته می شود که فاصله یلنز کانونی آن ها همیشه ثابت است و تغییر نمی کند. هر چقدر که فاصله ی کانونی لنز دوربین مداربسته کمتر باشد وسعت دید دوربین بیشتر می شود. مورد دیگر لنز متغیر یا وریفوکال می باشد که فاصله کانونی لنز در آن ها قابل تغیر می باشد و شما به صورت دلخواهتان می توانید فاصله ی کانونی  لنز را تغییر دهید. فروشگاه کالا بست انواع دوربین مدار بسته IP (CCTV IP CAMERA) را به صورت عمده و جزئی عرضه می نماید و همواره تلاش نموده تا با افزایش فروش دوربین ای پی کالابست قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده تا خرید مشتریان را مقرون به صرفه نماید. بهترین دوربین تحت شبکه ارزان را از کالا بست بخواهید.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 7 دی 1401 ساعت : 21:42

خرید پکیج دوربین مدار بسته
بازدید : 164

شما می توانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید پکیج دوربین مداربسته مناسب خود را بیابید؛ از انواع دوربین های ارزان قیمت گرفته تا مدل های میان قیمت و حتی گران تر. عوامل موثر بر قیمت پکیج دوربین شامل موارد زیر می گردد: تعداد دوربین ها کیفیت و رزولوشن دوربین ها تعداد کانال ورودی و خروجی دستگاه ضبط کننده برند سازنده تکنولوژی به کار رفته در ساخت دوربین یک نکته مهم در رابطه با خرید پکیج دوربین مداربسته اینکه دستگاه ضبط کننده شامل هارد اینترنال نمی گردد. مدت زمان ضبط تصاویر کاملا به خود شما و درخواست شما بستگی دارد، بنابراین نمی توان یک هارد ثابت را برای پکیج ها در نظر گرفت و می بایستی آن را جداگانه تهیه کنید. پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه کالابست یک پک آماده برای کسانی است که آشنایی زیادی با دستگاه های مدار بسته ندارند و نمیدانند کدام برند از دوربین و دستگاه دی وی ار را تهیه بکنند. ما برای راحتی شما عزیزان دوربین ها را در قالب پک ، متناسب با محیط های مختلف مانند پارکینگ ، مغازه ، آپارتمان ، منزل و انبار ها آماده کرده ایم. این پکیج ها شامل تمام مواردی که برای نصب 0 تا 100 دوربین مداربسته آی پی ضروری هست را دارد. سیستم مدار بسته IP در مدل های 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 12 کانال با توجه به نیاز و هزینه شما تقسیم بندی میشود. در صورتی که با سیستم های مداربسته زیاد آشنا نیستید توصیه ما برای شما استفاده از پکیج ها است. زیرا این بسته ها متناسب با خواسته شما برای مکانی که سیستم امنیتی نیاز دارید به بهترین شکل ممکن تنظیم میشوند و مقرون به صرفه تر از خرید جدا گونه دستگاه ها است.

شما میتوانید از مدل های مختلف ارزان تا گران قیمت با توجه به بودجه ای که در نظر دارید سیستم امنیتی تهیه کنید . دوربین مدار بسته تحت شبکه به دلیل تمام مزایا و ویژگی های آن نسبت به دستگاه های دیگر گران تر است . عواملی که به قیمت پکیج های دوربین مدار بسته تاثیر دارند شامل موارد زیر هستند : کیفیت دوربین مداربسته IP و نوع لنز کالا تاثیر زیادی در قیمت پک ها ایجاد میکند. تعداد دوربین های موجود در پکیج با توجه به کیفیت وضوح و برند آن قیمت پکیج متفاوت است. برند تولید کننده که در ایران برند های مختلف و زیادی بسته بندی و به فروش میرسد که بهترین راه برای شناخت آن ها تحقیق اینترنتی و کسب اطلاعات است همچنین برای مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. قطعات و تکنولوژی بکار رفته در سیستم تکنولوژی هوش مصنوعی به کار رفته در آن فروشگاه تکنیکس بهترین پک ها را با کمترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار داده است پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه امروزه توسط شرکت های زیادی به فروش میرسد و هر کدام قیمت متنوعی را ارائه میدهد که این امر موجب به وجود آمدن قیمت های زیادی در سطح اینترنت و فروشگاه ها شده است . همچنین افزایش فروش محصولات فیک نیز زیاد دیده شده است به همین دلیل باید حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید . فروشگاه ما با ضمانت محصولات خود با گارانتی 12 تا 24 ماه همراه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در سطح کشور را ارائه میدهد . خرید پکیج دوربین مدار بسته کالابست به دلیل استفاده در تمام مکان ها مخصوصا در مکان های کاری و حساس بسیار پر طرفدار است برای حفظ امنیت برای مردم توصیه میشود از این سیستم خریداری و استفاده بکنند ویژگی های این محصول آن را از بقیه متمایز کرده است. در خرید پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه دقت فرمایید مکانی که برای آن خریداری میکنید خوب برسی کنید چه نوع دوربینی مناسب هست برای مشاوره میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید . باید محتویات پکیج کامل باشد و گارانتی داشته باشد . در فروشگاه اینترنتی تکنیکس محتویات همه پک ها با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت جمع آوری شده است تا شما مشتریان محترم با هر بودجه ای که در نظر دارید پکیج مناسب برای استفاده شما را با ارسال رایگان خرید بکنید .

نویسنده :
تاریخ : شنبه 3 دی 1401 ساعت : 20:43

قیمت همکاری پاور بانک با مناسب‌ترین قیمت
بازدید : 237

پاور بانک ریمکس RL-PW01 خانوادگی‌ترین پاور بانک موجود در بازار ایران عملکرد عالی باتری این دستگاه، طراحی ساده، راحت و شیک، شارژ سریع و استفاده راحت را در زندگی روزمره و هنگام سفر تضمین می‌کند. در قسمت کنار هر تکه از این پاور بانک یک دکمه پاور جهت روشن/ خاموش کردن این دستگاه تعبیه شده است که با یک بار فشار دادن این دکمه، پاور بانک روشن می‌شود و با دوبار فشار دادن هم زمان خاموش می‌شود. جنس: پلاستیک فشرده ABS بسیار مقاوم و مستحکم. مجموع: 3 پاور بانک و یک شارژر ظرفیت باتری: 5000، 2500 و 5000 میلی‌آمپر وزن: 340 گرم رنگ: پایه سفید، زرد، آبی و صورتی ورودی: Type-C و Micro-USB ولتاژ ورودی (پورت نوع C): 5V-3.0A ورودی میکرو USB: 5V-1.8A ورودی پایه پاور بانک: 5V-1.5A خروجی پاور بانک: 5V-2A(5Amax) خروجی USB پاور بانک: 5V-2.1A (حداکثر) چراغ نشانگر: دارد امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

امروزه گوشی‌های موبایل به بخش جداناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند و به همین دلیل باتری آن‌ها نیز به سرعت خالی می‌شود. بر همین اساس، اکثر مردم سعی می‌کنند از پاوربانک برای شارژ گوشی خود استفاده کنند. با استفاده از پاوربانک مناسب، می‌توانید ۵ تا ۷ بار گوشی خود را شارژ کنید. توجه داشته باشید که قبل از خرید یک پاور بانک، بهتر است که مزایا و معایب آن را بشناسید؛ چون ممکن است برای همه مفید نباشد. در ادامه به بررسی مزایا و معایب پاور بانک خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پاوربانک دستگاه کوچکی است که برای ذخیره نیروی اضافی طراحی شده است که می‌توانید از آن برای شارژ مجدد دستگاه‌های خود استفاده کنید. این دستگاه بیشتر به کسانی توصیه می‌شود که مرتبا در سفر هستند و نمی‌توانند گوشی موبایل، تبلت، دوربین و دیگر دستگاه‌های خود را برای شارژ به پریز وصل کنند. پاوربانک وسیله‌ای عالی برای خلاصی از این مشکل است.

در سایت پخش عمده پاور بانک RL-PW01 را میتوانید ببینید.

معمولا یکی از پورت‌های پاوربانک با آمپر کمتری طراحی می‌شود که پاسخ‌گوی نیاز دستگاه‌های کوچک مانند mp4 است. پورت‌های دیگر با آمپر بالاتر ساخته می‌شوند تا بتوانند گوشی و یا تبلت را با سرعت بالاتری شارژ کنند؛ اما در صورتی که هم‌زمان چندین دستگاه را به پاوربانک متصل کنید، معمولا جمعا آمپر کمتری نسبت به مجموع آمپر پورت‌ها دریافت می‌کنید. اگر جز دسته افرادی هستید که دائما به سفر می‌روید یا در طول روز در مکان‌هایی هستید که به برق دسترسی ندارید، حتما بارها با تمام شدن شارژ باتری گوشی خود مواجه شده‌اید. زیاد شدن قطع برق در این ایام هم شرایط را بدتر کرده است. از این رو بیش از هر زمان دیگری نیاز به خرید پاور بانک احساس می‌شود. با انتخاب پاور بانک اشتباه، ممکن است دستگاه‌تان آسیب ببینید یا این که هزینه اضافی کرده باشید بدون این که نیازتان برطرف شود. ممکن است بدون اطلاع از ظرفیت باتری گوشی یا تبلت، پاور بانکی را انتخاب کنید که تنها یک بار می‌تواند گوشی شما را شارژ کند و یا اینکه حتی سرعت شارژ پاور بانک به اندازه‌ای کند باشد که ساعت‌ها برای شارژ گوشی به زمان نیاز داشته باشید. در هیچ کدام از این موارد مشکل از پاور بانک نیست بلکه مشکل از انتخاب اشتباه است. بنابراین قبل از خرید پاور بانک بهتر است به این نکات توجه کنید.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 دی 1401 ساعت : 12:12

دوربین بیسیم کالابست
بازدید : 145

ابتدا بد نیست با تعریف دوربین بی سیم کالابست آشنا شویم. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اساسی آنها این است که اتصال و راه اندازی آن ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد، به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. بهترین دوربین مداربسته بی سیم دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده است. در صورتی که با سیستم دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید می دانید که از آنها برای نظارت و کنترل یک محل خاص استفاده می شود ولی همانطور که می دانید نصب دوربین های مداربسته معمولا نیاز به سیم کشی تخصصی با استفاده از سیم و کابل و متعلقات دوربین مداربسته دارد. همچنین برای اتصال و خرید این نوع از دوربین ها معمولا هزینه زیادی باید صرف شود که ممکن است در برخی مکان ها مقرون به صرفه نباشد.

اطلاعات فنی دوربین مداربسته وایرلس فرستنده در دوربین های مداربسته وایرلس در ابعاد کوچک در داخل دوربین قرار گرفته است و تغذیه این دوربین ها از طریق یک باتری یا یک منبع تغذیه دائمی کوچک انجام می شود، گیرنده دوربین مداربسته بی سیم نیز حجم زیادی ندارد و می تواند مستقیما به ورودی های صوتی و تصویری تلویزیون، ویدئوها و کامپیوترهای دارای کارت ویدئو متصل گردد. دوربین مداربسته بیسیم قابلیت نصب بر TV و کامپیوتر را دارد و می تواند تصاویر را با کیفیت مناسب ضبط نماید. نکته منفی در رابطه با دوربین مداربسته بیسیم این است که این دوربین ها از ثبات نسبتا کمتری برخوردار هستند و همچنین در صورتی که سیستم اینترنت منزل یا محل کار شما دچار مشکل گردد در این حالت امکان استفاده از دوربین مدار بسته منزل کالابست مختل می شود.

در این بخش به معرفی جامع انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت دوربین مدار بسته خانگی کالابست پرداخته می‌شود. کاربردها ، مشخصات فنی دوربین های ارزان خانگی و لیست قیمت انواع دوربین های حرفه ای برای سیستم های نظارتی مداربسته موارد در برگیرنده این بخش می‌باشند. انواع دوربین مدار بسته به صورت لیست در ابتدای همین صفحه آورده شده است. برای ورود به لیست هر یک از آنها بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید تا به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی پیدا کنید. دوربین مدار بسته | دوربین مداربسته و قیمت انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته : تصویری از انواع دوربین مداربسته شامل دوربین های فیش آی، دام، بولت، مینی دام، اسپید دام، باکس، وریفوکال، زوم، وایرلس، خانگی دوربین مدار بسته ارزان قیمت به همراه لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است.

قیمت دوربین وای فای کالابست انواع دوربین مداربسته صنعتی و معرفی اجمالی انواع دوربین مدار بسته خانگی دوربین های مداربسته توسط تولید کنندگان و با مارک های مختلف و مدل های متنوع و کیفیت های متفاوت برای کاربردهای گوناگون به بازار ارائه میشوند. همانند تمامی اجناس و کالاهای موجود در بازار، تجهیزات مداربسته نیز از کیفیت و قیمت های متنوعی بسته به کمپانی تولید کننده و کشور صادر کننده برخوردارند. دوربین های مدار بسته با توجه به پارامترهای مختلف دسته بندی میگردند. یکی از پارامترهای دسته بندی انواع دوربین مدار بسته، مدل، ظاهر و کاربرد آنها می‌باشد. با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. پس از انتخاب نوع سیستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربین ها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد.

با این توصیفات برخی از اطلاعات مورد نیاز شما برای آشنایی با نحوه انتخاب نوع و مدل تجهیزات مدار بسته در ادامه آورده شده است. نصب دوربین وای فای کالابست در پروژه های دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محیط نصب، بوجه در نظر گرفته شده، اهداف و کاربری های مد نظر از سیستم مدار بسته متفاوت خواهد بود. دسته بندی های انواع دوربین به صورت زیر می‌باشند: انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی دوربین های آنالوگ ، دوربین های اچ دی ، و دوربین های تحت شبکه - این سه دسته به ترتیب پیشرفته تر و گران تر می‌باشند و با یک بوجه خیلی کم تنها سیستم های آنالوگ، با یک بوجه متوسط سیستم های اچ دی مبتنی بر کابل RG59 (یعنی سیستم های AHD و توربو اچ دی و HD-SDI, HD-CVI, HD-TVI) و با یک بوجه نسبتا مناسب میتوان سیستم دوربین مدار بسته را بر اساس دوربین های اچ دی تحت شبکه طراحی و پیاده سازی نمود.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 1 دی 1401 ساعت : 10:43
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید